«Πρέπει να ψαρεύουμε εκεί που βρίσκονται τα ψάρια», δήλωσε πέρυσι ο Keith Weed, Chief Marketing Officer της Unilever, και έχει απόλυτο δίκιο.
Που συχνάζουν όλο και περισσότεροι Έλληνες; Μα φυσικά στα Social Media, τα οποία αποτελούν πια μέρος της καθημερινότητας εκατομμυρίων Ελλήνων.
Τα sites κοινωνικής δικτύωσης θεωρούνται, λοιπόν, ένα δυνητικό Ελντοράντο για κάθε brand. Πόσα έχουν καταφέρει, όμως, να αξιοποιήσουν στο έπακρο αυτό το «χρυσωρυχείο»;
Το Social Media Conference υπόσχεται να βοηθήσει τις ελληνικές εταιρείες “to dig into the social goldmine”. Με ένα «ρόστερ» αποτελούμενο από διακεκριμένους ομιλητές οι οποίοι ειδικεύονται στα Social Media, το συνέδριο θα καταγράψει τις κυρίαρχες τάσεις, θα προσφέρει συμβουλές για την καλύτερη δυνατή ένταξη του Μέσου στο Marketing Mix και θα εμπνεύσει με μια σειρά από εντυπωσιακά ελληνικά και διεθνή case studies.
Τρίτη, 22 Μαρτίου 2011
Συνεδριακό Κέντρο ΔαΐςΔιαβάστε περισσότερα στην ιστοσελίδα του συνεδρίου
Ελάτε στο stand της SQLearn και ρωτήστε μας για τις υπηρεσίες μας!